Wednesday 2 May 2012

Ya Allah,, hari ini satu pristiwa jadfi kt aku,, perasaan ni selalu aku alami bile brade dkt mane2 tmpt yg aku blaja.. prasaan ni timbul bile aku knl dgn seorng bdk nih.. dr sem lpas lg aku dh prasan yg die ni ade satu karakter yg syok tok dibuat mber and ade somtng yg mnrik phtian aku.. sekrng nih aku dh rse len mcm,,,seriusly aku dh trmint and trsuke dkt die...xtau r nape,, plik gak aku.. serius karekter die sgt bgos and aku sgt2 trtrik,, nk je aku rpt ngn die,, seriusly,,aku mudh sgt terbgi ksih sygg dkt seseorng,, skrng nih aku dh tersyg kt die,,dan aku cube tok lupekan die..seriusly aku memeng nk lupekan die.. tp aku slalu tgok fb die,, aku curi2 tgok ape yg die wt,, dan slalu prhati grak geri die.. aku dh tersyng and terindu die,,. seriusly aku xnk bg prasaan syg nih kt die,,,agk mgangu kot... aku xnk die,,!! aku nk lupekan die dan mgangap die sbg kwan aku... xlbh dr tuh.. tolong la...........................aku nk sgt2 lupekan die........ tp aku sgt2 tersyng die..coz aku dh terbagi syg aku kt die.. dgn cre die lyn aku la yg wt aku terbagi kasih syng..smoge aku cpt lupekan die n mgangap die sbgai kwn biase aku shj,, coz ade yg mnghlng aku dr trminat dkt die..hehe.. k la..tata

No comments:

Post a Comment