Saturday 16 March 2013

today is 16/3/2013..the down

arini,,, sabtu... arini aku nak crite kisah yg berlaku beberapa hari yang lepas sehingga menbawa kepada hari ini.. hari ini aku down giler kot.. macam2. aku pikir..

arini aku rasa sikit malas....

baiklah aku akan cerita rentetan dari ape yang berlaku dari ari tuh lg... (2 hari lepas)

start pd hari khamis.. khamis aku g ke perlis,, beseri untuk settle kan program aku..
kire ok la hari tuh... then masa aku tgoh drive tetibe pji hntr msg yang krete die kene rm184... then aku xdapat balas coz aku tgoh drive...

it's ok.... then....

tibe hari jumaat... bile tibe hari jumaat,,, kami semua nak keluar....
ok la... bile je time nk solat jumaat,,, aku nmpak pji dkt bawah.. aku tgor la.. then die wt bodo.. bile wt bodo.. die ckp kt mber2 die.. eh knl ke org tuh.... ??? then aku ckp dlm hati.. kpale hotttakktoi la... bajet sial.. mcm ayam...

lantak la...
mule2 die kte xnak kuar skali coz dh beli brg2,,,

tibe3 die join skali... siap bwak mber...

cu ckp kt aku yg diorang nk kuar asing.. xnk skali..

then wat de fak.. bile je mase kuar,,, dorg nk g mydin..xpela.. g jela.. then yg grop satu lg nk g tesco..
kami nk g tesco coz lg murah..

bile hbis je g tesco.. kami g kdai buku.. dorg kate dorg dh smpai..

xpela lau dh smpai..... go on jelaa..
then dorng marah2 plop coz tunggu lame...
sal nk marah2 plop?? tadi mule2 beria ckp xnk ikot skali la,, apela... then bile jadi gini,, dtg wt muke masam..
wat cm xknl..
memang babi..
pale hotak sunggoh..

aku mls nk lyn..lantok la..
time aku salam.. bukan nk pandang mujke!!!!!!!
bukan nak pandang muke aku pon!!!!
lantak kau la pjhi!!!! nk wat muke masam ker!! muke mcm taik ke!! memeng dah macam taik!!!1

No comments:

Post a Comment