Sunday 31 July 2011

ini yg terbaik wat aku....

SEKADAR PERKONGSIAN JERRR~~

APe yg aku rse skrng nih,,,jiwe aku mule kosong
sunyi..
terasing
keseorngan..
tkut nk brhdapan realiti..
mcm2 lg la..

aku xtau n xpasti noe aku rse kosong sgt2
aku perlukan kgembiraan
teman
rakan
shbt....!!!

alhamdulillah...
ku ade smua tu stkt nih..
tp,,,,,
dlm kgmbiraan n ape yg aku ade skrng nih..
aku rse masih ade yg kosong dlm diri..
msih ade yg perlu diperbaiki..
masih ade rse cmburu
dengki
dan mcm2 lg..

aku pon xpasti..
apa yg jiwa aku mahu sbnrnyer..
aku nk kn ktnn..

aku nk rkn2..
aku rindu mereke..
perlukan mreke..

tp..memg jiwe aku kosng gler skrng..
aku xjd dri aku..
pymaran and pnipuan...
mcm2 lg yg terjd kt aku..

jiwe aku memg kosong skrng nih..
esok bermula ramadhan...

aku nk cari sesuatu didlm buln itu..

ade mcm2 dlm buln itu..
penuh hikmah...

ade hikmah Allah wujudkan prasaan bgini..
Die lbih mgtahui...


aku harap2 sgt2,,
aku dpt ktngn dlm bln nih..

aku perlukannya...

smgoe tercapai..
smo dpt ape yg aku idamkan...

mlm ni..bermulalah kisah Ramadhan aku.......

ibadat digntikn dn fb..

aku cube cri peluang untuk jdikanyer relity...

Ya Allah...aku mohon pdmu..
moge diberikan ktngan dlm dri ini..
dberikan ksjhtraan..
kbaikan..
kelpgn...
tenag2..

moge dpt mnjlni ibadah ramadhan sbaik mgkin..

AMIN...........

No comments:

Post a Comment