Sunday 17 July 2011

Ya Allah~~~~~

Bismillahhirrahmanirrahim...

ya Allah...
rindunyer lah kt die...
sesungguhnyer,,,ringu ku ini dtngnyer dr mu Ya Allah...
ringu ini sgale2 galenyer dr mu...
perjumpaan yg aku jumpe arituh akn aku knag...
kau la sahabat aku...
insyaAllah..dengan izin Allah moge perhubungan kite sbagai shbat karib akan berkekalan sehingga akhir hayat...

kau la sahabt yg aku rase aku antare shbt2 yg boleh dikire aku knl dan rapat..

sronok tengok ko dtg arituh...
tq Ya Allah..

sesungguhnyer sgala ini datang dr mu Ya Allah..



smoge persahabatan ini berkekalan...

Bisamillahirrahmanirrahim...
Dengan nama Allah yg maha pemurah lg maha menyayangi...

aku bermohon kpd mu Ya Allah agar persahabatan yg terjalin antara aku dan lip akan berkekalan sehingga akhir hayat...

tanpa ada rasa dan perasaan dengki,,cemburu,,mahu berdendam,,jeles,,,sakit hati,,pergaduhan yg besar yang boleh menjejaskan persahabatan ini...

syukur Alhamdulillah...kau kurniakan die sbgai salah seorang sahabat yg boleh aku kira shabt yg dapat membendung aku..

semua ini dari mu Ya Allah..

Syukur Alhamdulillah.... terima kasih Allah..

Alhamdulillah sgt2..

terima kasih Ya Allah...

Alhamdulillah..... semoga hubungan persahabatn ini bertambah dan berkekalan sehingga Akhir hayat,..

Amin Ya Rabbal Alamin..
Alhamdulillah...Syukur.............

No comments:

Post a Comment