Wednesday 22 June 2011

bismilahirrahmanirrahim..

ya Allah..sedihnyer hari nih...sedih sangat2..mcm2 yg aku rase skrng...xtau npe...sedih bile tengok kwn2 cm nk tingglkan aku jer..nk jaohkan dri dr aku..aku rase syu smcm jer...mcm2 aku pkir...aku pkir resuk aku x molek.. aku pkir dorang nk jaohkan dr aku..and aku pkir mcm2 skrng nih....mcm2 main kt pale otak aku skrng...xtau npe jadi cmnih..sedih sbenrnyer ni...

ya Allah..tlonglah kmbalikan mber2 aku yg aku syg gler2...bagi la dorang memerlukan aku untuk memeriahkan hidop mereke,,bg la dorang seronok dan slese dng aku...bagilah lah dorang rase dorang memerlukan aku untuk melakukan sebrang xtvt...
tnpe aku dorang akn rase sgt sunyi.....
ya Allah...bg la dorang trase sgt2 mmerlukan aku dlm apa jua yg mereka buat...tlong la hambe mu ni Ya Allah...amin ...smoge diperkenankan oleh-Nya...amin..

No comments:

Post a Comment