Friday 3 June 2011

kisah semalam~~~~~~~~~~~~~

herm...ape yg aku pkir smlm...just nk share r....

merane gler kejap smlm...
nangis doe...
sedih...
pedih....
rindu...
syng,,,
dan mcm2 lg..
hati aku sekrang berbelah bagi...

aku x tau aku jadi cm ni... aku rase rindu sgt2 dkt bdak2 nih...kt budak mtrk aku...syg sesgt2 kt dorang tu.... mcm2 aku pkir sal dorang...sbnornyer aku btol2 rindu diorang.... rindu yg boleh dikira sesangt2....sgt2 lar rindu...

xtau nk wt cm ne  lg...hati aku dh pkir mcm2 dh,,,x tentram sgt2...kacau sgt2....

aku asyik dok pkir sal lip,,,zrik....mang.... n skit2 sal pek,,, bone,,, n dak2 lain....
aku ngis selok gler smlm....ngis ats ktil sorng2,,, dh aku xtau nk wt cm ne lg...

pedih gler hati ni aku rase smlm...

aku syg sgt2 kt dorang...sirius aku kbor....aku merane sbab aku syg dorng...aku pon xtau r nape cpt ngt aku tersyng orang..pedup gak aku benonyer,,,,, bile aku dh mule syg sesorng,,, memg payah tok aku lupe... cm dak2 kels aku..memg syg gler2,,,memg rindu gler2,,,trutme lip n zrik.... memg rindu gler3,,, dorang tu dh la kacik aku gler2....

pastu smlm terbyang r plop muke dorang,,,pergh!!!! xtahan siot...makin rindu bile aku tgok muke dorang...aku ngis sorng2.... xtau nk wt pe dh...coz 2 je feeling yg aku ade smlm..nk luahkan kt @blog ni....xde smlm lptop ni...so aku layan prasaan sorang2 ats ktil..tnpe sape2 pon tau,,,,

yg aku plipnyer...nape hati aku ni soft sgt eh??? snang sgt untuk mberi kesygn pd orang lain..sdgkan orng lain relak jer...xde r nak bria2 smpai jadi cm aku nih.,aku ni kire kes bercinte n ptos dh kot...coz terlbih n trlampau syg sgt kt dorang....

mane tak nyer.......dgn dorang la aku study...aku borak2,,aku hbiskan mase,,,aku gurau... n dr situ aku mu le tersyg dorng......alih2 aku yg mrane..... so  aku x tahan sgt aku ngis memg selok gler2 coz nk bg aku rase puas n x rindu kt dorang dh...

tp sumpah aku x tpu.......syg2 sgt2 kt dorang....

byak doe kngan ngn dorang....smpai aku rase sweet gler r....... memg aku x kn lupe...insyaallah..korang sume sntse dlm ingtan aku.....

perkare2 yg kite buat same2 memg aku xkn lupe.....aku pon xtau dr mane dtgnyer sayang tuh...pe2 pon,,aku syg sgt2 kt korng sume.....smge bjaye....................

No comments:

Post a Comment