Tuesday 9 July 2013

form 1.. abe wadi part2

part 2 nih..kisah lanjutan dari part 1..hahaha

aku straight forward jela kisha ngn die..

malam tuh aku tido dalam dorm aku,,
tido dengan nyenyaknyer... aman..
hahaha

tengah2 tido tibe2 aku rase macam ade orang yg cube kejutkan aku..
aku bangun la... tengok muke die samar2...
xberape perasan muke sape...
then bile aku bukak balik..
oww.. baru perasan tuh muke wadi...

wadi tak pakai baju... just kain tuale je mase tuh,,,hahaha

wadi kate die nk tido sebelah aku,,, then aku bagi jela..
dah kate nk tido kan...
tido jela..xsalah pon....

then die barin2 jela.. mase tuh dh pukul bape... lwat pagi dh..
dorm aku pon senyap dh mase tuh..
xde sape pon sedar mase wadi masuk dalam bilik and gi dekat katil aku tuh..

memang sunyi la...

sedang2 tido,, tetibe wadi tarik tangan aku,, die tarik tangan aku letak dekat konek die...
kain die dh terselak mase tuh..

gulp!!!!!!! sentap jap aku!!!

aku rase mase tuh kote die sangat2 la tegang weyh,,, tegang giler kot..

then aku just letak jela..xtau nk wt pe..

then wadi pegang tangan aku,, digosok2 nye tangan aku yg tgh pegang kote die... aku pon urut la kote die.. gosok---gosok----gosok---gosok----

herm,,, benornye agak seronok..heheheheh

aku just gosok,, ikut pe yg die ckp suh wt... sambil tuh kaki die letak atas pehe aku,,, then aku pon peluk jela die sambil kaki aku atas pehe die.. sambil tangan aku sibuk mengosok2 kote die... sampai la satu tahap,, die suh aku stop..

then aku stop la...
then die bangun dan terus keluar bilik..

aku sambung la tido..sambil berangan2..hahah

sedap jugak.habis sudah part 2... t sambung part3 pulap k..

No comments:

Post a Comment