Wednesday 10 July 2013

form 1.. abe wadi part4

part 4.........
dah macam sequal iron man plop...hahaha

part 4 ni die dh mcm pro sikit la....

coz aku dgn wadi selalu wt xtiviti pelup2,,, gosok2 batang die dekat tandas bawah blok aku.
memang slalu la.. gosok2 batang die...

 sebelum tuh meh aku cerite ade satu hari tuh...hari ahad..
biasela,, aku duk skul yg berasrama/berasmara,, setiap kali hujung mingggu pada hari ahad ,skul aku akan wat gotong-royong bersih segale bende kt asrama....

mase semua tugas dh bg,,, aku pon gi la nk bersihkan tempt yg aku kene bersihkan... tetibe wadi pangil aku,,, die suh masuk dlm bilik die,,
diekan exco,, so die ni ade la bilik yg special skit,, bilik die adde 5 orng je,,

die,,ali,,along,, fauzan ngn afiq...
kami plop,,, student biase,, so duduk dalam dorm jela...

then mase tuh,, wadi pangil aku masuk dalam bilik die,,, aku masuk la... mase msuk tuh die macam bese,, pakai seluar warne biru kegemaran die tuh...hahahahaa

die panggil aku rapat2 dekat die,, aku pergi la.. smabil  tangan aku ditarik oleh die...  die suruh aku gosok2 batang die... aku gosok la...

gosok2 gosok gosok.... die rapat muke die kt aku,, die cium bibir aku,,, erm,,, best,, aku dapat rase misai die yg ala2 tebal + nipis2 baru lpas shave..hahahah..

tengah die cium sikit2,, pintu bilik diketuk... bergegas cover segale bende,,, then wat mcm bese jela..hahahaha..

sokmo gituh kan,,, takut kantoi punye pasai..haha..

tu jela...xde pe2 pon...

No comments:

Post a Comment