Tuesday 9 July 2013

form 1.. abe wadi part3

part 3...lanjutan dr post2 yg sebelum nih..heheheh

part 3 ni bermule,,, bile aku jmpe wadi... jumpe mcm biasela.. lepak2.. borak2 ngn abang senior...xde pe yg kami wat.

then satu hari wadi suh aku tolong kejutkan diorang setiap pagi.,. coz katenye nk study...

aku pon kejutkan la dorang..

wadi pesan lau kunci bilik tuh.. masukkan je tangan then bukak selak pintu bilik...hahaa

pagi tuh aku selak la pintu bilik,,, selak2 aku masuk kejutkan wadi....

aku kejutkan die slow2... die bangun,, bangun macm besela...
tp die suruh aku baring sebelah die..

aku pon baring la sebelah die,,,, mase baring tuh die suh aku pelup die dari belakang.. aku pon peluk la die dari belakang,,, peluk sambil main dda die..pergh!!!! best weyh,,, seyes.. then die letak tangan aku dekat konek die.. aku pon  gosok2 la maam selaluu.... then die pegang kote aku plop!!!!! gulp!!

 sentaplagi!!! hahaha

rupe2 nyer die suh aku masukkan konek aku dalam bonto die.. aku masukkan la.. apelagi!!!

sambil aku asukkan,, sambil tuh la aku pelup2 die..
pelup2,, smabil kami barin2 je..

then alarm abang long bunyi!!!!!! hahaahah!!!

terkejut semue.. aku pon terus tarik segale bende then bangun,,, berdiri wat lqa mcm aku kejut wadi ni..haha


then aku pon bla la....hahahhahhaa

No comments:

Post a Comment