Wednesday 10 July 2013

form 1.. abe wadi part5

part 5... part dimane aku ngn die main batang dekat tandas bawah blok..

mase tuh aku nk basuh baju.. aku ni mase form 1,, memng faverut aku la membasuh baju menggunakan tangan,,,, hampir tiap2 hari,,, ***2 kali semingggu benornye*** AKU GI MEMBASUH BAJU..

aku selalu basuh dekat aras bawah sekali,,, coz aras tuh x kaco dengan orang... aras tuh mcm2 relax2 jer..

then mase aku masuk bilik basuh tuh,,, aku tengok wadi and d geng tengah mandi dalam kolah!!

kolah tuh dh x gune.. kadang2 dak2 asrama la,,, tutp lubang tuh,, then biar air penuh,, mandi dalam kolah tuh..hahahaa..

kolah pon dah jadi kolam daaa....

mase aku tengah basuh,, aku perasan yg wadi pon perasan aku masuk bilik basuh tuh...

so aku pon wt bodo jela... basuh baju macam biase,,,

then wadi keluar dari kolah,, sambil lalu,, die cakap kt aku,,  gi tandas sebelah..
aku dh pikir.. ai,, xtakut kantoi ngn member2 ke wadi oi..**dlm hati jela**

aku pon slow2 gerak gi tandas sebelah.. tandas tuh memg dh jadi port maksiat aku...**t aku cerite yg lain***

aku pon masuk la dalam tandas tuh.. masuk wadi dh tungu kt dalam tandas tuh... mcm bese,, sluar biru fverut die la yg die pakai..hahaha

aku pon gi la rapat dekat die,,, kami same2 peluk2,,, peluk erat2,, aku menjalankan tugas aku mcm bese.. menggosok batang wadi,,,

gosok2....gosok2.......gosok2.........

wadi tetibe ckp..die suh aku kulom...ha????
xpenah dibuat aku mengulum batang orang...hahaha..

erm,, try jela.. die berdiri,, then aku duduk mencangkung,, mengulum batang die.. nampak sebijik2 bentuh batang die... kulum sampai keras weh... memang mase tuh kote die keras giler..
aku pon dh jd asyik mngulum batang die...

then die suh stop...aku pon stop...then wadi kluar...

aku plop keluar lps die keluar,,, aku pon sambung la basuh baju mcm bese..hahaahhaha

No comments:

Post a Comment