Saturday 27 July 2013

form 1...ali..bahagian2

ALI BAHAGIAN DUE.... KISAH NI JADI MASA MAULIDUR RASUL..SEINGT AKU,,,

waktu tuh hari ahad... petang lepas zohor..
aku sedang lepak dekat dorm...rehat2 n baring2... tidak semene2 ade budak datang bilik aku,, ckp ade abang ali panggil masuk bilik tolong wt banner sempene maulidurrrasul..

aku pon gi la bilik tuh... pergi je bilik tuh ali suruh aku masuk..masuk2 die kunci pintu,,, die xpakai baju,, pakai kain pelikat saje,,,, die suh tolong die lukis dan wt tulisan khat,,, aku pon gi la tolong die..tolong lukis sikit2.. then mase tengah lukis,,, ali pegang tangan aku.. die pegang dan rapat lagi dengan aku.. then die pegang kepale aku,, then die tembab muke die kt aku,,

aku pandang die....dan die cium bibir aku,,, die cium dan mcm nk kiss2 kt aku... aku mule2 tolak...mcm xnk sgt... then die ckp kt aku knpe??

aku ckp la,, xbiase then xsedap..haha.. then die bgun...ali bgun die g kt singki..(bilik tu ade singki).. ali ambik gula... die ltak dlm mulut die..haha.. konon2 nk bg mnis mase kiss..

then die dtg rapat lg dgn aku.. die tembab mmuke die dkt aku.. die tolak muke aku... aku pon tak semena2 layan die.. aku kiss ngn die lame jgak.. syahdu.. kiss sambil aku isap lidah die..aku trik slow2 lidah die..

seronok..die rasa tawar..tp sedap nk lg...

pastu sambil kiss tu aku pgng btg die.. btg die keras woo... just pegang n gosok skit2... (mase tu x reti nk lancapkan org lg).. pgang memg keras btg die..

pastu mcm ade org masuk...hurmm... pintu berketuk...so kami stop sampai situjela... kah3..

habis.. kisah dgn ali... lepas tuh aku rase aku dh mula benci kt ali ngn wadi kot... aku mcm marah kt diorg... aku siap sumph diorg x success kot...tp sumpah acah2 jela...

sedar x sedar rupanya aku bermula dgn diorang menjadi gay ni....

No comments:

Post a Comment