Tuesday 9 July 2013

form 1...abe wadi part1

abang wadi..hurm kisah ngn die banyak,,
dielah pemule segale gejale..
die yg memulakan sesuatu terhadap aku..

meh aku cerite sikit macaman kami bermula..

kisah die bermule masa aku form 1.. mase tu die dah form 6..
die senior aku dan diorang lah jugak yang menjage aku mase form 1.. diorang ni ibarat abng2 senior yg menjage adik2 mase orientasi,, diorang ni jugak merangkap exco dekt asrama aku.. warden compem la cikgu kan..

so pade satu ppeta ng.. wadi ni baru balik dari main bola tampr,, pergh diorang ni memang hebat dlm bola tampar.. mase tuh skul aku memang top giler la tengtang bola tampar..

aku ingt lagi.. die hanye pakai seluar pendek wane biru je mase tuh.. zberbaji bagai..
die pangil aku suh gi bilik kawan die.. aku tengok die.. die suh gi dekat sikit ngn die.. aku gi la..
aku hanye menurut perintah... besela mase tuh kan form 1.. ikut je pe yg abng2 senior suruh wat..

then mase tuh dlm bilik die ade ramai orang.. dlm 3 4 orang jugak kot... ***xberape ingt dh... hahahaaaa..  aku urut la.. urut badan die.. badan die boleh dikate kan sedap la jugak.. badan die mcm taf jugak.. dada die bsar la jugak...
then lpas hbis urut badan die,, die suruh urut pehe,, lepas pehe urut plop keatas lagi.. still pehe lg la.. urut2 punye urut,, then member2 die ajok die g mkn.... die ckp la.. korang gi la makan dulu,, die xnk mkn lagi..

mase kawan2 diorang xde,, die pusing badan die,,,  aku nampak seluar die ade kesan mencanak.. konek die tegang kot...woohooo

then die suruh aku urut ke  atas lagi,, then aku terpakse pegang kote die.. aku urut la kote die.. kejap je...
then ade senior lalu.. member die.... then die cpt2 tarik seluar die.. then tutup..

sampai situ jela.. die suruh aku balik... aku pon balik la...heheheh

habis part permulaan aku ngn die..hahahahaha..

No comments:

Post a Comment